Tuesday, January 18

Sabotaj


Sabotaj anak sendiri sbb publish gambar ni... Comot gila weih anak aku.. Rambut basah peluh2.. dengan kesan cakar kat bawah mata kiri (dia cakar masa tdo).. ada taik idung lagi.. pastu bubur nasi sekeliling mulut.. tu melopong sbb tunggu orang suapkan dia bubur lagi tu.. Nasib baik tade taik mata.. kalau ada mmg jadi gambar terbaeklah!

4 comments:

  1. Haha.. nanti dia dah besar tengok gambar tu dia cakap, kenapala emak aku publish gambo nih..

    ReplyDelete
  2. hehe...i sokong monstorious wife...nanti faheem besar tgk pic ni mesti dia malu2...

    ReplyDelete
  3. ilot & lilly >> ok la, i promise.. nanti faheem 3 tahun i remove post ni.. nanti dia malu kan

    ReplyDelete
  4. x payah remove weh, nanti dah besar dia tau masa kecik2 rupanya dia pernah menjadi comel gituu

    ReplyDelete