Friday, June 5

Puasa

Hari ini hari khamis
Hari ini saya puasa, bukan puasa sunat.. puasa ganti yerrr
Sungguh lama waktu kene puasa di bumi Amerika ni
Dari pukul 4.30 pagi sampai 8.30 mlm..
Nasi baik saya tak tinggal di Germany..
Kalau tak haruslah berpuasa dr pukul 2 pagi sampai 10 mlm..
Kalau musim sejuk time puasa pendek, tetapi sejuk la pulak..
Tenaga banyak habis untuk memanaskan badan.. hmmm

Lauk berbuka puasa sudah siap masak.
Kene masak awal awal..sebab
Bila dah dekat nak bukak puasa tenaga adalah sangat minimum

Saya lapar.
Eh, tak elok cakap kita lapar masa tengah puasa.
Maka, saya ingin mengatakan bahawa saya tidak kenyang.
diulangi, SAYA TIDAK KENYANG!
Reverse saikologi ke ni?

Nak tido lah! Tapi makruh..
Waktu tido tak rasa lapar..
Apa kata tengok tv?
Menarik gak, tapi lepas 10 menet mata terlelap jugak..
Dari tido atas sofa, baik tido atas katil.. lagi best
So, saya nak tido!!

Sekian..

7 comments:

  1. selamat berpuasa penuh, ley ?

    ReplyDelete
  2. dah bukak puasa... perut penuh ngantuk pulak.. so how/

    ReplyDelete
  3. luahan perasaan seorang yg lapar, pantun terlebih kerat :P

    ReplyDelete
  4. alamak, tak habis ganti pose lagi..tp esok ada meeting..mesti ada makan2..ruginye kalau pose...*matilah*

    ReplyDelete
  5. *pose makan betik masa meeting*

    ReplyDelete