Friday, June 19

Finally....It Arrived Today....

Title entry plagiarize from Sasa's blog.. too lazy to think *pose plagiarism*

I'm in good mood today... woke up around 11am (lambatnyer bangun :P) coz I heard someone knocking my door. I opened it at it's Fedex!! Then, around 4pm.. I check my mailbox - I saw parcel from Malaysia and Orange Card from USPS (United State Post Services) stating I have a registered parcel from UK! So, urs truly went to post office pick up the parcel & head to gym. Then, my trainer hand me a gift for my May achievement. I lost quite of percentage of bodyfat last month & lost a bit of my weight. Just a way to increase our motivation to workout harder I guess.

FEDEX guy delivered the skin care routine consist of cleanser, toner & SPF15 moisturizer.. My current moisturizer does not have SPF at all! I'm excited to try this new skincare. It is called Nourifusion, a product by Herbalife. A good friend of mine recommend this brand to me, it suits her skin well.. So that's why I'm trying it out. Moga2 santekkk kulit I pasnih :P

The parcel from Malaysia is from beloved Zal consist of her wedding invitation & a CD lucah... no, it is not CD lucah but I like to tease her jadi tokan CD lucah.. It's actually a softcopy of a book called 'Permata yang Hilang'. A friend of her gave it to her as hadiah kawen.. N I ask her, buku apa tuh? Coz I have no idea what the book is all about.. And she didnt explain much, she just said that she is sending it to me. I just have a glance of it.. *wink wink* basically it is ilmu rumah tangga

Parcel from UK..need I say more? It's my Burberry Nova Check Wallet of course!!! *suka suka* Love it so much! This particular design does not penetrate US market (well at least not available at US boutique for the past 8 months). I lay my eyes on this beauty at Pavilion, KL last September. Since then, I've been drooling for it. So when Sasa said she's going to London, I ask her to buy this for me... She obediently go to New Bond Street & grab me this beauty. Thanks a lot dear.. really appreciate it! *hugs* Now, I have to calculate how much I owe her :P

Last but not least, this simple gift just add spice to my already good day! It is bath gel with lavender scent + small face towel/cloth. What makes me over the top is I lurveeee lavender scent & purple is one of my favorite color... Awesome :)

Now, where's my new dress & top? Have to wait for UPS guy.. bila nak sampai nih? penat tunggu.. hnf~ hnf~

14 comments:

  1. -ita, syoknyer dpt hadiah dr trainer sbb ada progress in training. Kat gym saya dulu depa tak bg apa2 pun,plan bila pindah shah alam nanti, nak sign up gym lagi, best kan berlatih ada trainer:)
    -Produk Nourifusion tu dr msia ke?klu berkesan..tolong habaq yer:)Tp produk herbalife mmg established
    -Permata yg hilang???heheheh...moga dpt mempelajari tehnik2 baru, wink wink:)
    -waw....byknyer parcels hari ni..patut la happy....enjoy!!

    ReplyDelete
  2. - gym nih seme pompuan.. dats y dia mcm girlie2 sket.. ada satu gym lg dekat dgn umah.. sgt intimidating tgk abg berketul2
    - herbalife mmg dr US.. so nourifusion nih pun dr sini la.. are-t, dulu kulit ita tader problem.. masa kat Malaysia guna SIMPLE.. pastuh dah abes.. kene la beli brand baru sbb SIMPLE tader kat sini.. pastuh masa guna origins, then clinique mmg kulit mengelupas sbb x cukup hydrate.. lepas tukar brand, kelupas ok, tp kesan dia kulit bekas kelupas tuh hitam dr tempat lain.. so muka bercapuk2.. capuk2 nih boleh jer kaver ngan mekap.. masalah nyer ita tgk cermin masa kat rumah, menci tengok capuk2 tuh.. nih nak mencantikkan balik la.. ita try pakai, kalau baguih.. cek habaq no?
    - pjg sungguh comment, mcm satu entry plak

    ReplyDelete
  3. Ita ---> wallet tu memang cantik aaa. I dah google lagi untuk dapatkan pandangan jarak dekat. hehhe

    ReplyDelete
  4. cantik eh? tq tq.. x sia2 air liuq cek menjejeh beberapa bulan.. ha, itulah.. tader makna ita nak tangkap gambar dekat2 then tepek kat sini.. nanti org ingat ita jual purse.. so utk lebih info sila pegi burberry website.. nama item pun dah bagi.. hehehe

    ReplyDelete
  5. nanti post pic result guna skin care tuh.. kalau ok.. i nak beli jugakkkkk..

    ReplyDelete
  6. skg pun sy pakai Simple...mmg simple..x payah pikir2..heheheh

    ReplyDelete
  7. arep >> nanti i try.. kalau i santekkk, i bgtau u.. malu la nak tepek gambarr sbelum n selepas.. sbb gambar seblum muka uneven capuk2..
    are-t >> so far tader issue dgn simple :)

    ReplyDelete
  8. permata yg hilang tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! abeh kurus aa yeh pasnih. hahaha

    ReplyDelete
  9. apersal seme org tau psl buku nih? ita x tau pun.. ahahahhah.. dah la my fren tuh x kawen lg.. dia pulak bg kat ita

    ReplyDelete
  10. what?.. u tak tau fesal buku tuh.. mmmm, nasib baik dah tahu, hahahahahaaa..

    ReplyDelete
  11. masa ita kawen tade org crita pun pasal buku nih.. tuh yg kuno.. lagipun x bajet pun ada buku melayu macam nih... ahahaha

    ReplyDelete
  12. taper lah, akhirnye buku tu sampai pon kat tangan u ols, walaupun a bit delay. lepas ni leh lah kurus free (dont ask me how, ask emmet haha)

    ReplyDelete
  13. ouh zal, aku dah tanya emmet kat YM apersal kurus lak.. dia ckp sbb hari2 mau.. aum~

    ReplyDelete